Onze Veiligheidsmaatregelen

Zo bezoekt u de dierenarts in tijden van het Coronavirus

Bij ons staan de gezondheid, het welzijn en de veiligheid van onze patiënten, medewerkers, klanten en de omgeving op nummer één tijdens deze Corona-crisis.

We hebben verschillende maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat we de beste zorg aan dieren kunnen blijven geven, terwijl onze medewerkers veilig kunnen werken.

De Corona-pandemie is voor iedereen heel vervelend. We doen ons uiterste best om u en uw dier zo goed mogelijk te helpen. Zoals altijd. U kunt dus gewoon een afspraak bij ons maken.

Wat moet ik doen als ik naar de dierenarts ga?

  • We werken op afspraak, dus bel of maak online uw afspraak.

Wat we van u vragen:

  • Per dier mag er maximaal één begeleider mee, overige familieleden vragen we om buiten te wachten.
  • De begeleidende eigenaar moet vrij zijn van klachten zoals hoesten, keelpijn, neusverkoudheid of koorts.
  • Heeft u klachten zoals neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts? Laat dan iemand anders met uw dier langskomen of bel de afspraak af. Wij rekenen hier geen kosten voor.

Wat moet ik doen als ik voer of medicijnen moet kopen?

  • U kunt nog steeds bij ons terecht voor voer, medicijnen en supplementen. Bel vooraf, dan leggen we uw bestelling klaar en kunt u zo snel mogelijk weer met uw bestelling naar huis.

Wat doen wij om de verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan?

We hebben verschillende maatregelen getroffen om onze medewerkers veilig te laten werken. Zo kunnen dieren de noodzakelijke zorg krijgen waar ze recht op hebben. Denk hierbij aan:

  • Medewerkers met griep en/of verkoudheidsverschijnselen blijven thuis.
  • Waar mogelijk helpen we u telefonisch of per mail.
  • Zoals altijd houden we ons aan zeer strenge hygiënische richtlijnen. De kliniek wordt goed schoongemaakt en gedesinfecteerd.
  • Richtlijnen voor interacties met huisdiereigenaren zijn met onze medewerkers gedeeld, zo helpen onze teams om veilige afstanden te bewaren. Betalingen gaan zoveel mogelijk contactloos.
  • We vragen uw medewerking voor de punten hierboven.

Heeft de dierenkliniek aangepaste openingstijden?

De openingstijden van onze kliniek vindt u op onze website. Mochten de openingstijden aangepast worden, dan zorgen we dat de website up-to-date is.

Kan ik met mijn huisdier naar de dierenarts gaan als ik besmet ben met het Coronavirus COVID-19?

Als u besmet bent met COVID-19, of als er vermoed wordt dat u besmet bent, kom dan niet zelf naar de dierenarts, maar laat iemand anders die niet besmet is uw dier langsbrengen. Neem ook vooraf contact met ons op, zodat we met u mee kunnen denken en goed op de hoogte zijn van de situatie. Zo kan ons team de nodige voorzorgsmaatregelen nemen en uw dier veilig behandelen.

Plan vandaag nog een afspraak in!

We kijken er naar uit je te zien! Boek vandaag nog een afspraak via onze online afsprakenservice of bel ons direct op 09 232 27 10.

Translate »